Alla inlägg under februari 2012

Av Susanne Fasth - 22 februari 2012 14:08

Idag har jag varit och tränat på gymmt. Det gick bra. Börjar komma i form igen.

Hundarna har blivet rastade och tränade. Jag körde lite lydnad och uppletande. Båda va enormt pigga (ler för mig själv). Roligt när dem kan va så pigga när dem kommer upp i åldren.

Igår var det lindance här i Bromölla, roligt men svårt. Jag har nog alzeimers eller hur det nu stavas. Har svårt att komma ihåg alla stegen när det går fort. Så det blir till att öva här hemma.

Ha det så gott nu ska jag och alla djuren vila middag. När Ronny kommer hem ska vi till Maglehult. Stugan ligger där.

Ha det gott och va rädda om er.

Av Susanne Fasth - 21 februari 2012 12:59

Ja mycket har hänt sen man bloggade sist. Jag har skilt mig och bor numera i Bromölla med en men som heter Ronny. Jag har bägge hundarna kvar. Dem är lika pigga som vanligt. men tävlar dessvärre inte mer.


Här finns även två kattor blandning mellan vanlig bondkatt och norskskogskatt. Panter och Morris.


Ronny och jag har även köpt en stuga på Nävlingeåsen. Helt underbar. Den ligger mitt ute i skogen. Där finns bara skog, 300 meter till närmaste granne. Där har vi renoverat hela vintern och hoppas bli klara till slutet av maj. Då vi flyttar dit för sommaren. Återkommer senare med bilder och lite  annat smått och gott.

Ovido - Quiz & Flashcards