Alla inlägg under mars 2010

Av Susanne Fasth - 19 mars 2010 17:36

Kolla vad jag kan!

Av Susanne Fasth - 14 mars 2010 18:23

Nu har vi haft lite fest för mamma. Vi har varit på Peking och ätit. Vi fick en buffé det va jätte gott, med allt man kunnde tänka sig. Favoriten för barnen va efterätten. Choklad fondy. Här nedan ser ni Maja i full färd med att ta för sig av godsakerna. 

Sen har vi hela glada gänget.   

Sedan kommer lilla Alexander Så söt så söt.   

Sedan kommer mamma Lisa och Alexander inte så glad på denna bild, börjar nog att bli trött.

   

Jag få ta med en bild på mamma och Lisa oxså.

   

Idag skulle jag träna agility ute men avstog. Jag tycker det är för hårt i marken och som vanligt kom det snö igen. Det är så lätt hänt att hundarna skadar sig när dem far fram så Mats och jag hälsade på hos Mats syster. Där fick hundarna springa av sig ute på stycket. Här nedan kommer en bild när Molly far fram. Detta är livet solen skiner och det är vår i luften.   

   

Sen har det inte blivet gjort mycet mer idag. man får ta det lite lugnt i morgon ny vecka och jobb.


Ha det så gott.


Susanne och mina underbara hundar. 

Av Susanne Fasth - 9 mars 2010 10:52

Nu har det varit strul med datan igen. Det var strul med routern denna gång. Magnud fixade det till mig han är så duktig. Tack ska du ha. Alllt teknisk är bra (när det funkar).  


Förra helgen var vi och tävlade i agility. Vi gick en felfrirunda. Gud va glad jag blev. Det hela slutade med en fjärde plasering. I helgen som gick funkade det inte för mig näst sista hindret blev det kortslutning i huvudet på mig så hon tog hindret på fel håll. Det hela slutade med en 23 plats. Totalt i cupen blev en 7 plats av 37 startande. Inte så dåligt för att vara första gången. Men nu får vi se framåt i stället och komma igen med nya tag och se till att det blir bättre nästa gång.


Här är fortfarande mycket snö så man kan inte göra så mycket, mest långpromenader

Agilityträningen kommer i gång nere på klubben till helgen. Där har dem tagit bort all snö från appelplanen. Men jag tycker nästan det är för hårt underlag för hundarna att hoppa där. Dem kan lätt göra sig illa.


Nu är det så jag har en fråga om det är någon som är intresserad av att ta över en liten blandis kavaljer och cocker. Det är en kastrat och han är 1 år. Han pigg och snäll. Behöver en hel del aktivering. Här nedan ser Ni en bild på honom.



 Är någon intresserad kan Ni maila till mig så  vi kan träffas. Huvudsaken är att lilla Lukas som han heter får det bra.


Ha det gått.


Susanne och mina underbara hundar  

Ovido - Quiz & Flashcards